Sunday, June 25, 2023

Inte riktigt som vanligt

Inte riktigt en vanlig söndag faktiskt. Brukar ju ganska ofta käka söndagsmiddag hos föräldrarna men inte den här veckan. Morsan har åkt in på sjukan en sväng så då hoppade vi middagen den här veckan. Ska väl så vitt jag fått veta inte vara något särskilt allvarligt, men det är klart att det skakar om lite grann. Man är ju liksom inte van att ens föräldrar hamnar på sjukhus. Det är ju sådant som bara har hänt äldre släktingar än så tidigare.

Var istället för den vanliga söndagsmiddagen lite lat och beställde hem mat. En god smörgås med mycket ost blev det. Kunde jag gott kosta på mig efter att ha gått över 8000 steg tidigare på dagen.

På kvällen har jag kollat på film. Satte mig sedan på balkongen en stund för att svalka mig. Blev väldigt varmt här inne där ett tag under kvällen. Då är det bra att ha balkongen att kunna gå ut på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home