Thursday, October 26, 2023

Städning slutförd

Haft städdag idag. Det gick på det stora hela fint, men det tar ju lite tid och kraft. Ölen jag hällde upp efteråt var mycket god. Fick sedan ett ryck och återställde min gamla dator för att kunna lämna den till återvinning. Det tog sin lilla tid. Orimligt ändå att det tar närapå sju timmar att återställa en dator när det tog typ tre minuter att återställa gamla telefonen. Hade även tänkt göra detsamma med den gammelgamla datorn (som tillbringat de senaste tio åren undanstoppad i ett skåp), men den var så seg att det överhuvudtaget inte gick att komma in i inställningarna. Så där får jag väl kanske försöka plocka ur hårddisken eller nåt istället. Inte för att jag tror att någon skulle försöka sig på att få ut något från den, och för den delen bör det inte finnas något särskilt känsligt i den, men man blir ju lätt lite nojig sådär.

Imorgon fyller jag år. Och så ska jag få träffa min systerdotter för första gången. Det ska bli roligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home