Thursday, November 16, 2023

En dag i gruvan

Jobb för hela slanten i dag också. Nu är dock det här numret i stort sett färdigjobbat. En liten grej som ska bli klar imorgon bara. Det känns skönt. Då blir det en ledig helg och sedan direkt på julnumret.

Kan egentligen inte säga så himla mycket annat om dagen. Jag gick upp, satte mig och jobbade, knallade i väg på ett jobb, kom tillbaka och fortsatte jobba vid skrivbordet. En liten kvällspromenad iofs för att nå upp i dagens antal steg när jag hade jobbat klart. Är det deadlinetider och allt ska bli färdigt har man ju inte så mycket tid över till annat. För övrigt lite nöjd med att jag lyckades nämna en av de lulzigaste skivor jag äger i en artikel. Det är inte varje dag man får anledning att göra det.

Behöver nog putsa glasögonen i morgon också. Och så ska jag dricka ett glas vin hade jag tänkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home