Sunday, July 05, 2015

Återsåg vänner

Igår var jag alltså grillfest hos en god vän i Degerfors (och nej, jag har fortfarande inte riktigt förstått varför han flyttade dit). Det var roligt, himla trevligt att ses ett tag igen. Sen var det nog inte det smartaste jag gjort att trots att ingen kände för att joina propsa på att bli avsläppt vid puben när vi åkte hem (festen tog slut ganska tidigt, vi var tillbaka i stan redan vid midnatt, och då kände man ju inte riktigt för att avsluta kvällen). Kort uttryckt har jag varit rätt trött idag. Inte direkt bakfull kanske, men mer åt det hållet än jag brukar. Misstänker att de där två ölen jag hann hälla i mig på puben kan ha något med det att göra.

Annars har den här dagen varit som söndagar brukar vara mest. Lite kortare i och för sig eftersom jag sov längre än vanligt, men på det stora hela ganska vanlig. Det är väl ungefär det som finns att säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home