Monday, June 13, 2016

Paraflaxfadäs

Lugn dag på det hela taget. En liten stund på balkongen, men i övrigt inget som varit direkt anmärkningsvärt. Fst jag blev lite less på mig själv när jag var ute på promenad. Hade varit ute i kanske tio minuter eller så. Hade snurrat lite i kvarteret och befann mig parken precis här utanför. Kände några regnstänk och funderade på att kila in och hämta paraplyet när jag ändå var alldeles i närheten. Fast det kändes som att det slutade stänka och jag tänkte "äsch, det blir inget mer nu". Jag fortsatte min promenad. Tio minuter senare var det spöregn och jag väl kom hem var jag cirka jätteblöt. Av det har jag lärt mig att man alltid ska gå in och hämta paraplyet om man har möjlighet. Skulle man sedan inte få användning för nämnda paraply kan man ju alltid leka att man är en hemlig agent med ett sånt där bulgariskt paraply som de använde för att mörda Markov.

Det var något mer också, men det har jag glömt vad det var.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home