Thursday, June 16, 2016

Trögt med listan

Lugn dag idag också. Fixat lite småjox men egentligen mest suttit och läst. Den sista boken jag hade i högen med olästa böcker, så det måste jag lösa på något sätt framöver. Nu har jag just suttit en stund och pillat med den årliga summer party-spellistan. Lär nog bli bra till slut, det brukar det ju bli, men jag tycker det känns som att det går ovanligt trögt i år. Borde egentligen ha fått in alla låtar vid det här laget så jag kan ägna den sisat veckan fram till midsommar med att få ihop låtordningen och kontrollyssna ett par gånger och så. Men jag behöver fortfarande få in 17 låtar till, och ja, jag har svårt att hitta grejer som jag tycker passar in. Det känns som det går trögt helt enkelt. Får hoppas att jag hittar ett par kanonspår att peta in så det lossnar lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home