Thursday, June 09, 2016

Som det kan bli

Till skillnad från vad jag trodde igår blev det en eftermiddag på balkongen idag också. Så länge molnen var tillräckligt tunna för att solen skulle skina igenom dem var det perfekt att sitta där ute. Lagom varmt och lagom styrka på solskenet så man inte behövde ta på sig diverse mössor och jox för att skydda sig mot solen. När det framemot förkvällen sedan drog in lite tjockare moln kände man dock att det inte var mycket till värme i luften, så då testade jag att ta på mig en extra tröja en stund och sedan gick jag in och gjorde mat. Det var väl spännande att få veta.

Eftersom det blev balkonghägn får således besök på den där konstutställningen vänta. Blir nog till veckan skulle jag tro. Utställningen håller på fram till midsommar så det är ju ingen superduperpanik. Men det kan ju vara gött att få det gjort ifall det visar sig att den är så bra så man vill gå dit en gång till.

Nionde juni förresten, om jag inte minns fel är det Kalle Ankas födelsedag. Grattis du koleriske gamle anka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home