Wednesday, December 28, 2016

Slö vilodag

Har på det stora hela och på det hela taget varit en lugn dag. Har inte gjort särskilt mycket alls. Var nära att nicka till framför tv:n på eftermiddagen. Tankarna drog iväg sådär som de kan göra när man befinner sig mellan dröm och vakenhet. Jag känner, vet, att jag tänkte något viktigt eller intressant. Men när jag vaknade till kunde jag inte, kan fortfarande inte, för mitt liv minnas vad det var. Otroligt frustrerande.

Imorgon flyttar jag tillbaka hem till mig själv. Hade täntk göra det idag egentligen, men så dök min systers fästman upp och då tänkte jag att det skulle vara oartigt. Typ jaha är du här, ja hej då nu drar jag. Löjligt kanske, men ni fattar. Och en dag hit eller dit spelar ju inte så stor roll i sammanhanget. Ska nog även passa på att besöka systembolaget imorgon. Lika bra att passa på när jag ändå inte har något för mig så slipper jag de förmodade trängseln fredag-lördag. Kommer nog för övrigt fortsätta de senaste årens vana att dricka alkoholfritt bubbel vid tolvslaget. Man mår så inihelvete mycket bättre på nyårsdagen då.
Förresten sa ett Buzzfeedquiz häromsistens att jag ska kyssa Katy Perry vid tolvslaget. Borde kanske försöka få tag i henne så vi kan ordna upp det praktiska med att vara på samma plats och så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home