Tuesday, November 07, 2017

Allmänt hjärnsläpp

Ingen anmärkningsvärd dag egentligen. I alla fall inte mer än att jag på någt jävla sätt helt lyckades glömma att I dag börjar livet (1939) gick på tv i eftermiddags. Den ville jag ju se ju. Har visserligen sett den förut, men vill minnas att den var bra så ville se den igen. Så oerhört klantigt och dåligt av mig. Förstår inte hur jag lyckades glömma det så totalt.

Istället för att se den filmen har dagen ägnats åt diverse vardagsaktiviteter. Det gamla vanliga med att handla och promenera och läsa och söka jobb och så vidare. Imorgon ringer klockan tidigt igen och det hatar jag, men det är väl som det är. Är man kvällsmänniska in i själen får man väl försöka leva med att samhället är anpassat efter alla andra. Fast lite fortsätter man ju att hoppas på en omdaning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home