Sunday, June 09, 2019

Kommande vinnare

Klart vanlig söndag på de flesta sätt. Möjligtvis undantaget att jag åt lite glass när jag kom hem efter middagen hos föräldrarna pga blev sugen på det. Men det är väl också i princip det enda som gått utanför normen.

Imorgon är det ny vecka. Blir spännande att se vad den kommer bjuda på. Enligt horoskopet i söndagsbilagan ska jag tydligen vara veckans vinnare veckan som kommer, så det gör ju det hela extra spännande.

Har för övrigt fått in alla låtar från äldre listor jag ska ha med i årets summer party-lista (eftersom det är tionde året plockar jag ett antal låtar från de tidigare listorna, som ett litet jubileum), nu är det bara ett gäng nya låtar som ska in också, sedan är det dags att börja pussla med låtordningen. Kan bli både lättare och svårare än vanligt i år, på grund av jubileumsurvalet blir ju andelen "hits" något större än vanligt. Men jag tror jag ska få till det hyfsat åtminstone. Det brukar jag ju få.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home