Wednesday, June 12, 2019

Oväntat tidigt färdig!

Satte mig i eftermiddags för att börja pussla ihop låtordningen på Summer Party 2019. Höll på en liten stund. Sedan satte jag mig en stund igen på kvällen, och rätt vad det var hade jag blivit färdig med hela listan. Det hade jag inte riktigt räknat med. Hade tänkt mig att få sådär 30-40 låtar på plats idag och resten typ imorgon eller under helgen. Såhär tidigt har jag nog faktiskt aldrig varit färdig med en Summer Party-lista tidigare. Blev rätt förvånad att det gick så fort. Särskilt som jag utöver första- och sistalåt inte hade några supertydliga idéer på exakt vilka låtar som skulle ligga exakt var. Men nu har jag ju gott om tid på mig att provlyssna på listan innan det är dags för publicering. Som alltid är det dagen före midsommar som gäller, så ni får ge er till tåls tills dess.
Känner mig såhär spontant hur som helst nöjd med listan.

Och nu blixtrade det till utanför fönstret så nu får jag väl stänga av här och dra ur sladden. På återseende!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home