Friday, July 10, 2020

Ytterligare omplanering

Åter en dag som fick planeras om lite lätt då internet inte fungerade imorse. Ingen större "fara" dock då jag satte mig och skrev medan internet låg nere och sedan kunde ta "morgonrundan" när det hoppade igång.
Sprang på farmor när jag  var på väg hem från stan och blev stående och pratade med henne en stund. Orolig för hunden igen tydligen. Befarade att hon kommer få åka hem utan hund från veterinären i morgon. Det vore trist såklart, samtidigt är hunden i fråga 12-13 år någonting så det är är ju en gammal hund och man vet ju att hon oavsett vad är inne på sistasträckan så att säga. Så kommer såklart inte farmor tänka om det ställs inför fullbordat faktum, hon kommer blir knäckt. Tyvärr. Men men, den dagen den sorgen antar jag.

Har annars läst och så. Hade tänkt ägna större delen av kvällen åt läsning men så gick boken fortare än beräknat att läsa ut så vips slutade det med att jag satt och kollade på en gammal Bondfilm istället. Så kan det gå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home