Tuesday, June 15, 2021

Haft att göra, har att göra

Inga intervjuer eller reportage att skriva idag, men jag har haft att göra ändå. Passade på att förbereda veckans helgtips bland annat, och så har det varit ett par grejer som jag behövt lägga sista handen vid. Den förstnämnda blev en liten specialare den här gången utifrån något som brukade hända den här helgen när jag var ung. Ni får se på fredag vad jag menar.

Under kvällen har jag börjat med låtordningen på Summer Party-listan. Har början och slutet på plats, omkring ett 40-tal låtar totalt. Så har kommit knappt halvvägs med andra ord. Gick lite trögt till en början, men sedan började det flyta på helt okej. Nu kommer jag ha rätt mycket att göra resten av veckan så återstår att se hur mycket jag hinner sitta med det, men tanken är väl att vara färdig allra senast i början av nästa vecka så jag hinner göra en kontrollgenomlyssning innan det är dags att offentliggöra den framåt midsommar.

Imorgon har jag två intervjuer att göra och således två artiklar att skriva. En på telefon och en här i stan. Dessutom ska jag ringa för att boka in en intervju på annan ort till (förhoppningsvis och antagligen) torsdag. Så nej, jag lär inte vara sysslolös då heller. Förhoppningen är att ha allt färdigskrivet på torsdag så att jag bara har lite korrigeringar och småjobb på fredag. Vore ju gött att ha jobbat klart så man hinner ta en bärs framför Sverige-Slovakien på fredag eftermiddag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home