Monday, June 14, 2021

Inte så uselt

Jobbat på idag också. Har flutit på riktigt fint faktiskt. Och det är väl vad som finns att säga om det.

Tittade på fotboll under kvällen. Ser att många tycker att Sverige var klappkassa, men där håller jag inte riktigt med. Tillbakapressade ja, men försvarade sig överlag bra och det är ju också en del av spelet. Kanske inte så roligt att titta på, men möter man en på pappret och skicklighetsmässigt mycket starkare motståndare går resultat före underhållningsvärde och spelkvalitet. Sedan kändes det väl rätt tydligt när Isak, som var den enda i Sverige som faktiskt skapat något framåt, att man gick mer för 0-0 än för seger och det kan man väl ha synpunkter på. Men nu fick vi ju med oss en poäng och på förhand tror jag de flesta hade tyckt att det var ett ganska bra resultat.

Imorgon ser det helt förvånande faktiskt ut att bli lite lugnare jobbmässigt. Tyvärr på ett sätt för det innebä att jag kommer få mer att göra på torsdag som jag på förhand hade tänkt/hoppats skulle bli lite lugnare. Men det är som det är och bara att gilla läget.

Får se om jag kanske hinner sätta mig och dona lite med låtordningen under morgondagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home