Tuesday, June 08, 2021

Man kämpar på

Blev kanske lite mer jobb än jag på förhand räknat med idag, men det är som det är. Bara 1,5 vecka till deadline nu, sedan inga reportage igen förrän i augusti. Så det är bara att bita i nu det sista. Dubbla uppdrag imorgon, ytterligare ett på torsdag, sedan kan jag förhoppningsvis använda fredag som lite uppsamlingsdag för att kunna få sådant gjort som inte hunnits med tidigare under veckan. Sedan återstår "bara" 3-4 uppdrag nästa vecka (som det ser ut just nu i alla fall). Man får kämpa på.

Inte hunnit med jättemycket utöver jobbet. Hade tänkt att jag skulle hinna lyssna på flashback forever, men det sket sig. Får göra det någon annan dag istället. Kollade på en film under kvällen, har lite filmvecka om kvällarna den här veckan då jag visste att jag skulle ha mycket att göra och därför inte började på någon ny bok efter att jag läste ut den förra i slutet av förra veckan. Blir lätt så stressande att vara i en bok och känna att man inte riktigt har tid att läsa, då är det bättre att det får vänta tills det lugnar ner sig lite.

Att det är mycket att göra påverkar även arbetet med årets Summer Party negativt. Den kommer bli färdig, den behöver ju inte vara klar förrän till midsommar, men än så länge har jag inte kunnat ge den riktigt det fokus jag hade önskat även om det fyller på med låtar i stadig takt (strax över 70 vid det här laget). Men det ska väl hinnas med det också vad det lider.

Örebro imorgon. Därifrån har jag inte rapporterat förut, så det blir något av en premiär.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home