Friday, June 11, 2021

Känns som jag upprepar mig

Upprepar mig lite här, men har mest jobbat idag också. Plus kommer behöva jobba lite i helgen, och ganska mycket nästa vecka. Men det där vet ni ju redan.

Kunde dock ta en lugn seneftermiddag och kväll. Det var skönt. Blev inte väckt av några studenter imorse. Såg dock ett gäng gå förbi när jag satt här och morgonkollade mailen innan jag skulle iväg. Det är en fin liten tradition ändå med studentfirande studenter på väg mot avslutningen som går förbi här utanför. Ett sommartecken skulle man kunna kalla det.

Läste i tidningen att Anticimex tror att det ska bli getingsommar i år. Där hoppas jag att de har fel. Getingar borde förbjudas, möjligtvis undantaget en del solitära arter som mest sköter sin grej och inte är till besvär.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home