Wednesday, June 09, 2021

Som väntat och så

Precis som beräknat blev det lite kvällsjobb i dag. Men det har flutit på bra så det var inga större problem. Även dagens jobbresor har gått fint. Kul att få köra österut som lite omväxling, annars blir det ju mest reser i västerled och en del åt norr och söder. Har väl nämnt det förut men en lite oväntad följd av det här jobbet är att jag upplever att jag blivit en klart bättre bilförare än jag var när jag började. Har ju trots allt blivit några mil bakom ratten vid det här laget.

En grej som kan vara värt att nämna om dagen är att jag fick en fråga som kan leda till att jag på ett otippat sätt blir publicerad i rikspress. Men det får jag återkomma till om/när det blir aktuellt.

Inte hunnit med särskilt mycket annat än jobb. Det är ju som bekant en sådan period. Fick till och med halvt tacka nej till en förfrågan om dekadens i helgen och fråga om vi kan ta det nästa helg istället pga inte osannolikt att jag kommer ha jobb att göra i helgen. Då vet man att det är mycket att göra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home