Wednesday, September 21, 2022

Lysande resultat

Hämtade ut skinnkavajen hos skräddaren i eftermiddags. Lysande resultat! Den är från 70-talet från början och nu håller den ett tag till. Väl värt vad det kostade. Dit kommer jag definitivt gå igen om jag har något som behöver lagas eller ändras.

Har väl även i övrigt fått det gjort under dagen som jag hade tänkt mig. Så nu är jag redo för kommande äventyr. Får anledning att återkomma till det längre fram.

Auktionerna verkar tuffa på. Ett par grejer som ännu inte fått bud, men det lär komma framåt helgen skulle jag tro. Då lär nog även de flesta som redan nu fått bud också öka lite grann. Hoppas det i alla fall. Vill inte verka girig men det är klart man hoppas att allt ska gå så högt som möjligt.

Tog en långpromenad idag. Var ute i närapå en timme med veckans Flashback Forever i lurarna. Riktigt trivsamt. Bra promenadväder och promenadtemperatur. Sådant är viktigt när man tar en lite längre tur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home