Friday, September 16, 2022

Var det mina sista spalter?

Fick iväg de sista texterna till kommande numret av tidningen i eftermiddags. Återstår att se om vi lyckas hitta någon lösning för framtiden eller om det var de sista texterna jag levererade till Mnytt. Hoppas på det förra givetvis.

Väldigt skönt att ta helg när allt var inskickat och klart. Tog dock deadlinepunschen hemma i soffan den här gången. I och med kommande begivenheter kände jag att jag vill minimera risken att dra på mig en förkylning eller nåt så mycket det går just nu. Så då får bardisken vänta. Har haft en lugn och skön seneftermiddag och kväll. Druckit ett glas punsch som sagt och lyssnat på musik. Kent och Håkan. En sån kväll man behöver ha ibland.

Ska bli skönt att inte behöva ha klockan på ringning tidigare än nödvändigt i morgon. Visserligen ska en kompis titta förbi och låna ett par flyttkartongen, men det var inte förrän jämt efter lunch och tills dess lär jag vara vaken i vilket fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home