Sunday, September 18, 2022

In och bjud!

Inte särskilt anmärkningsvärd söndag. Mest uppseendeväckande var väl att jag fick köra ner farmors, eller numer farsans, bil till verkstaden där de ska fixa handbromsen som fick en liten anmärknings på besiktningen. Det var väl inte jättespännande.

Nu till veckan kommer en del av det jag lämnade in häromsistens ut på auktion (kanske allt, är inte helt hundra vad som låg i de där lådorna). Blir spännande att se vad det kan tänkas säljas för. I alla fall en av lotterna hade redan fått bud såg jag, så det känns ju lovande. Har väl ett totalbelopp jag utan att avslöja några siffror känner att jag skulle bli nöjd med, men första steget är givetvis att allt blir sålt så jag inte behöver åka dit och hämta tillbaka det. Det som är mest spännande är ju dock att se om det är vad man tror kommer gå för mest som gör det eller om det blir något annat som överraskar. Första gången jag säljer något på auktion. Blir kul att följa!

Tur att jag har annat att göra i veckan, annars hade jag väl häckat på den där auktionssajten mest hela tiden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home