Thursday, February 16, 2023

Färdigjobbat för den här gången

Jobbat på i dag. Blev färdig med det sista till nästa nummer. Känns skönt, men nu är jag rätt sliten och seg. Ska bli gött med en lite lugnare vecka nu innan det kör igång med marstidningen.

Fortsätter annars må allt bättre. Inte använt varken nässpray eller halstabletter i dag, även om jag blev lite lätt nästäppt ungefär när jag åt kvällsmat. Känner mig väl också mindre sliten och trött i kroppen sådär överlag. Lite grann i vaderna har jag känt av, men inte alls som häromdagen när jag var helt slut och bara ville sätta mig ner efter att ha varit en sväng till Ica Maxi. Så det är ju bra att det går åt fortsatt rätt håll.

Kan ju även konstateras att det inte blev några förändringar i BIK:s trupp i samband med deadline för övergångar. Bra på sitt sätt, för det känns som att det hade varit onödigt att skruva på truppen nu när spelet bortsett från mot Västervik och Hästen sett bra ut. Dock känns vi väl en smula tunna på backsidan i och med utlåningen av Krämer, men där kanske man räknar med att kunna plocka in juniorer vid behov. Och är det så att man funderat på att ta in en back men inte hittat rätt spelare är det givetvis bättre att avstå, av både ekonomiska och sportsliga skäl.

(och just när jag skrivit det oavstående fick jag se att man dubbelregistrerat en back och en forward från Lindlöven som kan komma hit när deras säsong är över, gott så)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home