Tuesday, February 14, 2023

Östblockspop

Har mest suttit och jobbat under dagen. Tog mig ner till Maxi en sväng för att handla lite jag behövde. Har mått helt okej. Kände mig lite småsådär i morse men annars så gott som frisk. Känner dock att jag inte är riktigt helt återställd, har inte riktigt samma ork fysiskt utan var betydligt tröttare i kroppen när jag kom tillbaka från Maxi än jag brukar vara efter en promenad. Men det kommer väl. Hesheten från i går verkar exempelvis vara bort, så förhoppningsvis ska det väl inte dröja innan resten av kroppen också är helt återställd. Även om det är deadlinevecka tänkte jag försöka undvika att stressa så långt det går och sedan bara ta det lugnt och göra ingenting i helgen. Skjuter nog rentav deadlinepunschen till nästa helg (säger jag nu i alla fall, återstår att se hur jag resonerar på fredag). Vill liksom ge kroppen chansen att vila i kapp ordentligt.

Fick ett presentkort på ett par hundra från en sån där enkätpanel häromsistens. Kom mig för att lösa in det i kväll. Slutade med att jag klickade hem en samling ungersk 60-talstjejpop. Det såg man inte riktigt komma. Eller så var det just det man gjorde. Det börjar med France Gall och sedan faller man bara djupare ner i hålet. Var dock minst ett par veckors leveranstid så gör nog bäst i att ställa in på mig på att vänta ett tag.

Mer jobb i morgon. Förhoppningsvis fortsätter jag bli bättre och bättre. Och förhoppningsvis spelar BIK betydligt bättre än de gjorde i går.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home