Saturday, June 19, 2021

Blev en dag efteråt

När jag hade jobbat färdigt igår kom en kompis förbi. Vi kollade på fotbollen, åt sushi och knallade ner till puben. En trivsam kväll, som innebar att idag varit en dag då inte många knop blivit gjorda. Var lite bakis först och sedan har jag varit rätt småseg sådär i största allmänhet.

Har åskat av och till under eftermiddagen. Inte särskilt kraftigt just här dock, utan mest några enstaka muller på någorlunda avstånd. Har varit mer och kraftigare runtom av radarbilder och slikt att döma. Åska är jag som bekant inte alls förtjust i, men att det varit lite molnigt har jag inte haft något emot. Är man dagen efter-seg är ju skarpt solsken i tryckande hetta inte jättebekvämt om man uttrycker det så. Nu ser det dessutom ut att bli något svalare än det varit de senaste dagarna, och det gör mig ingenting det heller. Jag hör ju till dem om tycker att typ 20-25 grader gott kan räcka på sommaren.

Påbörjade provlyssningen av Summer Party när jag var ute på promenad igår. Än så länge håller den riktigt bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home