Wednesday, June 16, 2021

Saker börjar bli klara

Blev, lätt otippat, färdig med Summer Party-listan under kvällen. Det hade jag faktiskt inte riktigt räknat. Återstår då att lyssna igenom den en gång så jag vet att den håller. Men det gör jag inte ikväll.

I övrigt har även denna dag bestått av mestadels jobb. Nu börjar det dock lätta lite. Sista reportageresan för den här numret imorgon. Till Grythyttan av alla ställen. Där har jag aldrig varit förut (bara åkt igenom), så det kan ju bli spännande. Ska helt oväntat också till frisören imorgon. Slog en signal dit för att höra om det möjligtvis gick att få någon tid framöver, och så visade det sig att jag kan komma dit imorgon bitti innan jag ska iväg. Hade annars inte räknat med att bli klippt förrän efter midsommar någon gång, så det var ju bra.

Noterar att det ser ut att bli riktigt vidrigt väder fredag-lördag. Bäst att se till att ha kallt vatten i kylen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home